söndag 26 februari 2012

Inches versus millimeter




Finns även med svenskt tal här nedan...

5 kommentarer:

  1. Hej, var finns dom där inch listorna du talade om på YouTube??

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har 1 st lista där man omvandlar inch till mm.
    Den finns på denna bloggsida under "länkar".
    Eller om du för musen över den tumstock jag har en bild på och klickar där. Tumstocken har rubriken "Omvandlingstabell inch - mm"
    Hoppas du ska hitta den nu och att du ska få användning av den! Önskar dig en pysslig sommar! Mvh Marie

    SvaraRadera
  3. hej! Nu hittade jag den :D Jag har tittat igenom din blogg och dina videor, allt du gjort blir så bra :D
    Jag undrar om du vet var man köper en Scor Pal??
    Jag bor i Finland så jag har försökt att kolla men jag hittar inte någon så jag tänkte om du har en och var du har köpt den i såfall??
    Önskar dig också en pysslig sommar!

    Mvh Matilda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen! Skicka din mailadress så ska jag försöka skriva några råd. Finns inte många tecken att skriva på detta vis.
      Men kan jag maila dig skriver jag gärna ner några tankar. Hoppas du haft användning av tabellen! Och hör som sagt gärna av dig!Min mail adress:
      mariesporrong@gmail.com

      Radera
  4. ok :) och jag har en youtube kanal: HappyScrapbooking
    :) Du får gärna titta men jag har inte så många video klipp... :)

    MVH: Matilda :)
    p.s. jag skall till Örebro 1-6 aug. så jag tänkte om du vet om det är några scrapbooking träffar/mässor eller butiker i örebro just då?

    SvaraRadera